Vítejte v sekci zákaznické podpory DesignOutlet.cz

Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.

zpět na úvod

Proč je dobré si v DesignOutlet.cz založit účet?

Pokud si před prvním nákupem nejprve založíte účet a vyplníte v něm své údaje, ušetříte čas při vyplňování objednávek, protože systém vždy všechny údaje vyplní za Vás. 

Další výhody uživatelského účtu:

  • budete mít dokonalý přehled o svých objednávkách
  • za každý nákup získáte bonusové body, za které si vyberete dárky zdarma
  • ve svém účtu naleznete modul pro uplatnění reklamace a vrácení zboží do 14 dnů

Jak si mohu v DesignOutlet.cz založit účet?

Velmi jednoduše! Klikněte na horní liště na tlačítko „Přihlášení“ a vyberte záložku „Registrovat se“. Vyplňte svůj e-mail a zvolte heslo (doporučujeme vybrat heslo minimálně o 6 znacích, ideálně by mělo obsahovat speciální znaky, čísla, velká a malá písmena). A je to.

Pokud budete chtít, můžete si po přihlášení do Vašeho účtu v sekci „Nastavení“ vyplnit Vaše údaje, které pak nebudete muset vyplňovat v nákupním košíku. Pro uložení změn v nastavení klikněte na tlačítko „Uložit“.

Jak mohu smazat svůj účet?

Zavolejte nám nebo napište a my Vám účet deaktivujeme.

Jak mohu změnit v účtu své osobní údaje?

Po přihlášení do Vašeho zákaznického účtu klikněte na „Nastavení“, vyplňte či změňte údaje, které potřebujete a klikněte na tlačítko „Uložit“.

Zapomněl/a jsem heslo, jak mohu získat nové?

Pokud se Vám nepodaří přihlásit a nepamatujete si své heslo, klikněte na „Zapomněl/a jste své heslo?“ vedle nadpisu Heslo v okně s přihlašovacími údaji. Zadejte svou e-mailovou adresu, klikněte na tlačítko „Odeslat“ a během několika minut Vám e-mailem přijde nové vygenerované heslo. Pokud Vám heslo nedorazí, zkontrolujte pro jistotu také složku s Nevyžádanou poštou či Spamem. V nastavení Vašeho uživatelského účtu si heslo můžete změnit.

Co obsahují newslettery z DesignOutlet.cz?

Přejeme si, aby naši stálí a věrní zákazníci byli s předstihem upozorněni na unikátní nabídky a speciální slevy. Tyto informace obsahují naše newslettery. Dále v nich naleznete také informace o všech novinkách, zajímavostech ze světa nábytku, designu, doplňků a domácích trendů.

Jak se mohu přihlásit k odběru newsletterů?

Na hlavní stránce ve spodní části naleznete pole pro přihlášení k odběru newsletterů. Vyplňte zde svou e-mailovou adresu a klikněte na „Potvrdit“.

Proč jsem neobdržel/a newsletter, i když jsem se přihlásil/a k odběru?

Spamový filtr ve Vašem e-mailu může newslettery vyhodnotit jako nevyžádanou poštu a odmítnout jejich příjem. Pokud si náš e-mail obchod@designoutlet.cz přidáte do svého e-mailového adresáře, tak newsletter vždy dorazí správně do Vaší schránky.

Jak se mohu odhlásit z odběru newsletterů?

V jakémkoli našem newsletteru klikněte na odkaz „Chci se odhlásit z odběru newsletteru“, který naleznete úplně na konci newsletteru. Tím se Váš e-mail odstraní z databáze a další newsletter již neobdržíte. Neoznačujte prosím e-mail s newsletterem jako SPAM, nemusí se potom například doručit e-maily typu Potvrzení objednávky, Daňový doklad o přijetí platby apod.

Jak si mohu objednat?

U každého produktu najdete tlačítko „Přidat do košíku“. Na toto tlačítko klikněte u všech výrobků, které si chcete objednat. Potom klikněte na ikonu košíku s nápisem „Váš nákup“ v pravém horním rohu stránky – uvidíte zde seznam všech Vámi vybraných výrobků. Můžete změnit počty kusů nebo některé výrobky z košíku odstranit. Až budete s obsahem košíku spokojeni, klikněte na „Pokračovat na dopravu a platbu“.

Zvolte způsob dopravy a platby, který Vám nejvíce vyhovuje a klikněte na „Pokračovat na adresu“. Zde zvolte, zda nakupujete jako soukromá osoba nebo na firmu, a vyplňte všechna povinná pole a případně doručovací adresu, pokud je jiná než fakturační.

Klikněte na „Pokračovat na souhrn“, zkontrolujte správnost všech údajů a klikněte na „Dokončit objednávku“ nebo „Zaplatit on-line“ (pokud jste vybrali způsob platby kartou on-line).

Tím jste Vaši objednávku dokončili a do několika minut Vám e-mailem přijde Potvrzení objednávky.

Nevím si rady s objednávkou

Jestliže máte jakékoli potíže s vyplněním objednávky na webu, zavolejte nám. Po telefonu Vám poradíme a objednávku dokončíme.

Jak mohu získat více informací o produktu?

Když kliknete na výrobek, který Vás zaujal, v horní části produktové karty uvidíte fotografie, informace o ceně, barevné varianty a jejich dostupnost. Pod těmito informacemi jsou zobrazené další výrobky ze stejné kolekce a dále pod nimi naleznete záložky POPIS a PARAMETRY (rozměry a materiál).

Pokud zde nenajdete informaci, která Vás zajímá, klikněte na záložku ZEPTEJTE SE a podívejte se, zda se jiný zákazník na stejnou informaci již neptal. Pokud zde požadovanou odpověď nenajdete, vyplňte Vaši e-mailovou adresu, popište váš požadavek a kliknutím na „Odeslat“ svůj dotaz odešlete. Co nejdříve Vám e-mailem odpovíme.

Jak mohu vyhledávat produkty?

Produkty můžete v DesignOutlet.cz vyhledávat dvěma způsoby:

  • podle kategorií - všechny kategorie jsou rozdělené do tří hlavních skupin: Designový nábytek, Doplňky do bytu, Dekorace & Dárky. Klikněte do kategorie, která vás zajímá, a prohlédněte si aktuální nabídku produktů.
  • vyhledávání - do vyhledávacího pole v horní části stránky zadejte hledaný výraz (značka, název produktu, kolekce, místnost apod.) a okamžitě se Vám zobrazí všechny relevantní výsledky.

Mohu získat vzorek materiálu?

Řadu výrobků si můžete prohlédnout v našem showroomu. Dále Vám rádi ukážeme materiál a zpracování výrobků, které jsou skladem. Samotné vzorky materiálů k dispozici nemáme. Pokud Vám však zakoupené zboží nebude vyhovovat, můžete ho do 14 dní bez udání důvodu vrátit.

Jaká je dostupnost zboží?

Dostupnost jednotlivých produktů se liší podle toho, z kterého zahraničního skladu zboží dodáváme. Aktuální informace o dostupnosti naleznete u každého produktu vpravo v poli Skladová dostupnost (pod tlačítkem Přidat do košíku). Pokud je zboží skladem, uvidíte zde i příslušné skladové množství.

Je možné zboží dodat dříve, než uvádíte?

V mnoha případech je zboží dodáváno o 1 - 2 týdny dříve, než je uvedeno v poli Skladová dostupnost. Uvedené dostupnosti jsou však ty, které můžeme opravdu garantovat. Proto pokud máte konkrétní požadavek na dodání, kontaktujte nás prosím, zjistíme Vám přesné informace a možnosti.

Mohu si zboží předem prohlédnout?

Ano, některé výrobky je možné vidět na vlastní oči, případně si je vyzkoušet na našem showroomu v Praze. Že je výrobek vystavený, poznáte podle ikony SHOWROOM nad hlavní fotkou pod nadpisem produktu.

Všechny vystavené výrobky naleznete zde, případně nás neváhejte kontaktovat - rádi Vám poradíme, co je u nás momentálně k vidění.

Showroom je otevřený Po – Pá 9 – 17 hod. Můžete nás samozřejmě také kontaktovat, rádi Vám poradíme, co u nás je aktuálně k vidění.

Je možné zakoupit 1 ks ze setu či sady?

Některé výrobky z nabídky DesignOutlet.cz jsou prodávané v setech 2 ks, 4 ks apod. Tyto výrobky jsou uvedeným způsobem balené v originálních obalech, které zboží dokonale chrání. Právě v těchto obalech zboží dodáváme, proto není možné sety rozdělovat.

Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

V objednávce si zvolte způsob doručení, který Vám nejvíce vyhovuje:

  • osobní odběr v našem skladu Praha - Čakovice
  • osobní odběr ve výdejním místě - výběr ze stovek výdejních míst sítí Zásilkovna a DPD ParcelShop
  • doručení na adresu - zásilku Vám doručí některá z našich smluvních přepravních společností (DPD, Toptrans...)

Za jak dlouho mi objednané zboží přijde?

Pokud objednáváte skladové zboží, počítejte s těmito termíny:

  • osobní odběr v našem skladu Praha - Čakovice - zboží bude připraveno k odběru během několika hodin
  • osobní odběr ve výdejním místě - nejpozději následující pracovní den zboží do výdejního místa odešleme
  • doručení na adresu - nejpozději následující pracovní den zboží odešleme na Vaši adresu

V případě doručení na adresu a do výdejního místa bude zboží doručeno do jednoho pracovního dne od odeslání.

Pokud objednáváte neskladové zboží, budete před expedicí kontaktování, abychom s Vámi dohodli termín doručení. V případě osobního odběru obdržíte e-mailem informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Cena za dopravu je určena jednorázovým poplatkem, jehož výše se odvíjí od celkové hodnoty objednávky. Ceník dopravy naleznete v čl. 9. Obchodních podmínek.

Pokud objednáváte výrobek v hodnotě nad 10.000,- Kč nebo celková hodnota Vašeho košíku přesahuje tuto hodnotu, dopravu budete mít zcela zdarma.

Budete-li chtít objednávku rozdělit na více zásilek, budeme Vám účtovat dopravné dle hodnoty zboží v každé jednotlivé zásilce.

Je možné objednat zboží do zahraničí?

DesignOutlet.cz je určený pro český trh, tj. pro české zákazníky platící v CZK. Jestliže jste ze Slovenska, nakupujte prosím na DesignOutlet.sk. Jestliže máte zájem o zaslání zboží do jiné země, nejprve nás prosím kontaktujte.

Jak mohu získat slevový kód?

Slevový kód můžete získat několika způsoby:

  • za věrnost
  • jako dárek k svátku
  • jako kompenzaci
  • v rámci akční kampaně apod.

Slevový kód vždy obdržíte v samostatném e-mailu společně s informací o jeho výši (v % nebo v Kč) a platnosti.

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Pokud máte vložené všechny požadované produkty do košíku, naleznete pod jejich seznamem růžový pruh s logem prasátka a textem „Chcete vložit KÓD NA SLEVU?“ Do vyplňovacího pole vložte Váš kód a klikněte na tlačítko „AKTIVOVAT“. Sleva se ihned odečte z celkové hodnoty košíku.

Upozornění:
- zadávejte pouze malá písmena a čísla
- používejte pouze platný kód
- každý kód lze použít pouze jednou

Jaká je platnost slevového kódu?

V e-mailu, ve kterém obdržíte slevový kód, je uvedena také jeho platnost.

Je možné slevový kód uplatnit zpětně?

Kód uplatňujete v košíku Vaší objednávky. Po dokončení objednávky je košík uzavřený a není možné v něm provádět změny. Proto slevový kód zpětně uplatnit nelze.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy ve spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplňky a dekorace

Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvním místě!

Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o Vaší objednávce, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Vaše nové přání nebo požadavek.

8 lidem se to líbí
Jak vysokou zásilku dokážeme přepravit?

Tady to vidíte názorně – až 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. A další zasedací místnost vybavená našimi křesílky. Děkujeme :)

5 lidem se to líbí
Přijde zásilka vždy včas?

Děláme pro to vždy maximum! A když nám dopravce přece jen zpozdí zaslání? To je pak čas na malou omluvu i s pěkným obrázkem od naší kolegyně :)

1 lidem se to líbí
Kolik procent zásilek se poškodí přepravou?

Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo? Žádná vlhkost, prosím

3 lidem se to líbí
Jak správně balit?

Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojený zákazník

Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte omezený rozpočet? Nevadí!

Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.

5 lidem se to líbí
Když už je toho moc…

Někdy se naši zákazníci jakoby domluví, a všichni volají celý den… No, a pak to takhle dopadne :) Ale vždy jsem rádi za Váš zájem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocí speciálních přepravních konstrukcí dokážeme transportovat i větší pohovky nastojato! Čtyři trojsedáky nezabírají plochu ani 2 metry čtverečné.

4 lidem se to líbí
Křehké! Pozor na hrany!

Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojenost, kvalita a dobrá cena

Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém outletu s nábytkem v České republice.

7 lidem se to líbí
Dovolená v kanceláři

Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :) Jsme zde pro Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí na každou objednávku. Stále.
Od žárovky až po skříň, vše vám dovezeme za 0 Kč.

Nakupujte bez obav.
Všechno zboží můžete do měsíce vrátit!
Pouze pro stálé zákazníky (po zkušební době)

Nejvýhodnější cenové nabídky bývají rychle pryč.
Od nás dostanete avízo ještě před začátkem akce.

Vážíme si stálých zákazníků. A myslíme na ně.
Chcete dostávat nabídky pro VIP klientelu?

Exkluzivní nákup pouze pro členy DESIGN GENIUS.
Každý týden nové nabídky.

Prvních 30 dní služby je zdarma. Pro aktivaci je nutné mít založený klienský účet na webu (registrovat se).
Službu lze kdykoliv zrušit. Zkušební dobu nelze opakovat.

JIž mám DesignGenius Nemám zájem Vyzkoušet na 30 dní zdarma