Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.
Co vás zajímá?
Dotazy k objednávkám
Jak zjistím, kdy mi zásilka dorazí?
Přesnou informaci o doručení Vám poskytne dopravce. Vždy byste měli obdržet informační e-mail a SMS s číslem zásilky a možností jejího sledování. Nejprve se tedy podívejte, kde se Vaše zásilka nachází a případně kontaktujte řidiče.
Pokud se Vám nepodaří získat bližší informace od řidiče ani na zákaznickém servisu dopravce, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.
Proč mi zboží nedorazilo?
Jestliže Vám zásilka nedorazila, podívejte se na sledování zásilky (číslo zásilky včetně možnosti jejího sledování jste od dopravce obdrželi mailem a SMSkou). Pokud je zásilka evidovaná jako doručená, kontaktujte dopravce, jestli balíček nepředal třeba sousedovi.
Pokud se Vám od dopravce nepodařilo získat žádné informace, nebo nemáte sledovací číslo, neváhejte nás kontaktovat.
Nestihnu si zboží vyzvednout v dané lhůtě
Pokud jste zvolili osobní odběr v našem skladu a nestihnete si zboží vyzvednout do 5 pracovních dní od obdržení e-mailu s výzvou k osobnímu vyzvednutí, dejte nám vědět, kdy si pro zboží přijedete. Tuto lhůtu Vám na základě komunikace s Vámi rádi prodloužíme.
Pokud jste zvolili osobní odběr ve výdejním místě, kontaktujte přímo Zásilkovnu nebo DPD. V některých případech lze lhůtu prodloužit. Jestliže zboží nevyzvednete ani v prodloužené lhůže, odešlou ho zpět k nám.
Zboží už je připravené k odběru, můžete mi ho přesto zaslat?
Jestliže jste si vybrali osobní odběr a již jste obdrželi výzvu k vyzvednutí zboží, pak záleží na tom, o jaký typ osobního odběru se jedná:
Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.
Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.
Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o Vaší objednávce, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Vaše nové přání nebo požadavek.
Tady to vidíte názorně – až 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. A další zasedací místnost vybavená našimi křesílky. Děkujeme :)
Děláme pro to vždy maximum! A když nám dopravce přece jen zpozdí zaslání? To je pak čas na malou omluvu i s pěkným obrázkem od naší kolegyně :)
Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo? Žádná vlhkost, prosím
Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.
Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.
Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.
Někdy se naši zákazníci jakoby domluví, a všichni volají celý den… No, a pak to takhle dopadne :) Ale vždy jsem rádi za Váš zájem.
Pomocí speciálních přepravních konstrukcí dokážeme transportovat i větší pohovky nastojato! Čtyři trojsedáky nezabírají plochu ani 2 metry čtverečné.
Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!
Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.
Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém outletu s nábytkem v České republice.
Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :) Jsme zde pro Vás už od roku 2008.