Vítejte v sekci zákaznické podpory DesignOutlet.cz

Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.

zpět na úvod

Kde mohu najít informace ke své objednávce?

V Potvrzení objednávky, které obdržíte e-mailem hned po odeslání objednávky, naleznete přehled objednaných produktů, cenu, zvolený způsob dopravy a platby, údaje pro platbu, předpokládaný termín dodání atd.

Ve Vašem zákaznickém účtu v sekci „Mé objednávky“ také vidíte přehled všech Vašich objednávek, včetně jejich stavu.

Proč mi nepřišlo potvrzení objednávky?

Pokud Vám potvrzení objednávky nepřišlo do 10 minut po dokončení objednávky, zkontrolujte si ve své e-mailové schránce složku nevyžádané pošty nebo spamu. Jestliže potvrzení nenaleznete ani v těchto složkách, kontaktujte nás, potvrzení Vám znovu zašleme.

Nejčastější důvody, proč našim klientům nedorazí potvrzení objednávky:

  • chybně uvedená e-mailová adresa
  • nedokončený proces objednávky - na posledním kroku "Souhrn" je nutné ještě kliknout na "Dokončit objednávku" nebo "Zaplatit on-line"
  • přeplněná e-mailová schránka
  • nastavení spamového filtru

Jak zjistím, kdy mi zásilka dorazí?

Přesnou informaci o doručení Vám poskytne dopravce. Vždy byste měli obdržet informační e-mail a SMS s číslem zásilky a možností jejího sledování. Nejprve se tedy podívejte, kde se Vaše zásilka nachází a případně kontaktujte řidiče.

Pokud se Vám nepodaří získat bližší informace od řidiče ani na zákaznickém servisu dopravce, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Proč mi zboží nedorazilo?

Jestliže Vám zásilka nedorazila, podívejte se na sledování zásilky (číslo zásilky včetně možnosti jejího sledování jste od dopravce obdrželi mailem a SMSkou). Pokud je zásilka evidovaná jako doručená, kontaktujte dopravce, jestli balíček nepředal třeba sousedovi. 

Pokud se Vám od dopravce nepodařilo získat žádné informace, nebo nemáte sledovací číslo, neváhejte nás kontaktovat.

Nestihnu si zboží vyzvednout v dané lhůtě

Pokud jste zvolili osobní odběr v našem skladu a nestihnete si zboží vyzvednout do 5 pracovních dní od obdržení e-mailu s výzvou k osobnímu vyzvednutí, dejte nám vědět, kdy si pro zboží přijedete. Tuto lhůtu Vám na základě komunikace s Vámi rádi prodloužíme.

Pokud jste zvolili osobní odběr ve výdejním místě, kontaktujte přímo Zásilkovnu nebo DPD. V některých případech lze lhůtu prodloužit. Jestliže zboží nevyzvednete ani v prodloužené lhůže, odešlou ho zpět k nám.

 

Zboží už je připravené k odběru, můžete mi ho přesto zaslat?

Jestliže jste si vybrali osobní odběr a již jste obdrželi výzvu k vyzvednutí zboží, pak záleží na tom, o jaký typ osobního odběru se jedná:

  • osobní odběr v našem skladu - zboží Vám můžeme zaslat. V takovém případě jen doplatíte poplatek za dopravu a zboží Vám následně odešleme na Vámi uvedenou adresu.
  • osobní odběr ve výdejním místě - zásilku přeposlat na jinou adresu nelze. Pokud ji nevyzvednete, vrátí se do našeho skladu. Pokud ji budete chtít znovu expedovat, uhradíte jen poplatek za opětovné zaslání a zboží Vám odešleme na Vámi uvedenou adresu.

Mohu do objednávky přidat / odebrat produkty?

Kontaktujte nás, poradíme Vám a pomůžeme. Do objednávky můžete produkty přidat a můžete i produkty odebrat, případě změnit barvu. Pokud jste objednávku již uhradili a chcete produkt odebrat, uhrazenou částku Vám vrátíme na účet.

Mohu změnit fakturační či doručovací adresu?

Chcete-li změnit či doplnit fakturační či doručovací adresu, kontaktujte nás, příslušnou změnu v objednávce provedeme.

Doručovací adresu je možné změnit či doplnit jen v případě, že zásilka ještě nebyla expedovaná.

Fakturační adresu je možné změnit jen do 15. dne následujícího měsíce, ve kterém byla vystavena faktura. Pokud jste platili předem a obdrželi jste Daňový doklad o přijetí platby, také zde platí, že je možné změnu fakturační adresy provést jen do 15. dne následujícího měsíce.  

 

Jak mohu stornovat objednávku?

Zavolejte nebo napište nám, abychom Vaši objednávku na Vaši žádost stornovali. Po provedení storna v našem systému obdržíte tuto informaci e-mailem a ve Vašem uživatelském účtu se stav objednávky změní na "stornováno".

Mohu stornovat objednávku, i když už jsem zaplatil/a?

Objednávku můžete stornovat v jakékoli fázi.

Pokud jste objednávku již zaplatili a obdrželi Daňový doklad o přijetí platby, objednávku stornujeme a na uhrazenou částku vystavíme dobropis, který proplatíme na Váš účet.

Pokud jste objednávku zaplatili, ale platba k nám ještě nedorazila, objednávku stornujeme a následně přijatou platbu odešleme zpět jako přeplatek.

Mohu stornovat jen některé produkty z objednávky?

Z objednávky pro Vás můžeme některé produkty odebrat nebo je zaměnit za jiné. Stačí jen, když nám dáte vědět. Pokud již byla objednávka zaplacená a po stornování nebo záměně produktu vznikne přeplatek, vystavíme na něj dobropis a platbu odešleme na Váš účet.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy ve spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplňky a dekorace

Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvním místě!

Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o Vaší objednávce, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Vaše nové přání nebo požadavek.

8 lidem se to líbí
Jak vysokou zásilku dokážeme přepravit?

Tady to vidíte názorně – až 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. A další zasedací místnost vybavená našimi křesílky. Děkujeme :)

5 lidem se to líbí
Přijde zásilka vždy včas?

Děláme pro to vždy maximum! A když nám dopravce přece jen zpozdí zaslání? To je pak čas na malou omluvu i s pěkným obrázkem od naší kolegyně :)

1 lidem se to líbí
Kolik procent zásilek se poškodí přepravou?

Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo? Žádná vlhkost, prosím

3 lidem se to líbí
Jak správně balit?

Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojený zákazník

Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte omezený rozpočet? Nevadí!

Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.

5 lidem se to líbí
Když už je toho moc…

Někdy se naši zákazníci jakoby domluví, a všichni volají celý den… No, a pak to takhle dopadne :) Ale vždy jsem rádi za Váš zájem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocí speciálních přepravních konstrukcí dokážeme transportovat i větší pohovky nastojato! Čtyři trojsedáky nezabírají plochu ani 2 metry čtverečné.

4 lidem se to líbí
Křehké! Pozor na hrany!

Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojenost, kvalita a dobrá cena

Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém outletu s nábytkem v České republice.

7 lidem se to líbí
Dovolená v kanceláři

Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :) Jsme zde pro Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí na každou objednávku. Stále.
Od žárovky až po skříň, vše vám dovezeme za 0 Kč.

Nakupujte bez obav.
Všechno zboží můžete do měsíce vrátit!
Pouze pro stálé zákazníky (po zkušební době)

Nejvýhodnější cenové nabídky bývají rychle pryč.
Od nás dostanete avízo ještě před začátkem akce.

Vážíme si stálých zákazníků. A myslíme na ně.
Chcete dostávat nabídky pro VIP klientelu?

Exkluzivní nákup pouze pro členy DESIGN GENIUS.
Každý týden nové nabídky.

Prvních 30 dní služby je zdarma. Pro aktivaci je nutné mít založený klienský účet na webu (registrovat se).
Službu lze kdykoliv zrušit. Zkušební dobu nelze opakovat.

JIž mám DesignGenius Nemám zájem Vyzkoušet na 30 dní zdarma