Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.
Co vás zajímá?
Reklamace / záruční lhůta
Obdržel/a jsem poškozené zboží
Při přebírání zásilky je vždy velmi důležité zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud byste zjistili protržení, proražení nebo prohnutí kartonového obalu, zásilku nepřebírejte, podepište s řidičem zápis o škodě nebo zásilku přeberte s výhradami.
Zásilku jsem nepřevzal/a - balík se vrátí k nám a my Vás budeme obratem informovat, kdy odešleme novou zásilku
Zásilku jsem převzal/a a sepsal/a škodový zápis - nejpozději do 2 dnů uplatněte reklamaci, ke které přiložte škodový zápis
Zásilku jsem převzal/a a poškození zjistil/a až po rozbalení - co nejdříve uplatněte reklamaci
Zásilku jsem převzal/a bez výhrad, přestože je poškozený obal - zásilku nelze reklamovat
Obdržel/a jsem zásilku, která není kompletní
Jestliže ve Vaší zásilce chybí zboží nebo díly některého z výrobků, uplatněte reklamaci, a to nejpozději do 14 dní od převzetí zboží. Co nejdříve Vám chybějící produkty či díly zašleme.
Po nějaké době se na zboží objevila vada
Pokud se na výrobku po určité době používání objevila konstrukční či skrytá vada, ihned po tomto zjištění uplatněte reklamaci. Včasným řešením reklamace se může zabránit dalšímu znehodnocování výrobku.
Reklamaci není možné uplatnit na běžné známky používání.
Jak uplatnit reklamaci?
Uplatnění reklamace je velmi snadné a rychlé:
Klikněte na Reklamační formulář, který naleznete ve svém uživatelském účtu nebo ve spodní části stránky.
Vložte číslo Vaší faktury a klikněte na NAČÍST OBJEDNÁVKU. Systém zobrazí všechny údaje z Vaší faktury včetně zakoupených produktů i s obrázky. Jednoduše vyberte reklamovaný produkt, vyberte typ závady, popište závadu, vložte požadované přílohy (fotografie nemusíte upravovat či zmenšovat) a dokončete kliknutím na ODESLAT REKLAMACI.
Než se pustíte do vyplňování formuláře, pečlivě si přečtěte Reklamační pravidla, která jsou součástí tohoto formuláře.
Další informace týkající se reklamace naleznete zde:
Jak reklamace probíhá?
Ihned po odeslání reklamačního formuláře obdržíte e-mailem potvrzení, že jsme reklamaci přijali. V tomto e-mailu máte možnost zpětně nahlédnout na Vámi vyplněné údaje.
Pokud Vaše reklamace obsahuje nekompletní nebo nejasné údaje, nejpozději do 3 pracovních dnů si od Vás vyžádáme příslušné doplnění.
Pokud Vaše reklamace obsahuje všechny potřebné informace a přílohy, nejpozději do 3 pracovních dnů obdržíte vyjádření k reklamaci. Pokud je reklamace uznána, je součástí tohoto vyjádření Návrh řešení reklamace.
Návrh řešení reklamace obvykle obsahuje několik možností (kompenzační sleva, výměna vadného dílu, výměna produktu apod.). Když se rozhodnete pro slevu, obratem vystavíme dobropis, který bude proplacen na Váš účet. V ostatních případech co nejdříve zajistíme nové díly či výrobky na výměnu. Až je budeme mít připravené, spojíme se s Vámi a domluvíme se na termínu tzv. výměnné zásilky - řidič vám přiveze nový balíček a vy mu jen předáte Váš vadný výrobek. V žádném případě tedy nemusíte reklamované zboží nikam posílat.
Za jak dlouho vyřídíte reklamaci?
Reklamace je vždy vyřízena v co nejkratší lhůtě, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
V případě přijetí kompenzační slevy je dobropis vystaven obratem, reklamace je tedy vyřešena ihned. V případě potřeby zajištění náhradních dílů či výrobků na výměnu Vás budeme informovat o předpokládaném termínu.
V případě, že nebude možné zajistit náhradní díl či výrobek na výměnu ve lhůtě 30 kalendářních dnů, budeme Vás ihned informovat. Pokud s termínem nebudete souhlasit, bude reklamace vyřešena vrácením výrobku a uhrazené částky.
Jaká je záruční lhůta?
Záruku za jakost poskytujeme v délce 24 měsíců.
Pokud jste zakoupili 2. jakostní výrobek nebo výstavní vzorek, u kterého byly popsané vady či případné opotřebení, se kterými jste se měl/a možnost před zakoupením seznámit, není na tyto vady poskytována záruka.
Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.
Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.
Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o Vaší objednávce, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Vaše nové přání nebo požadavek.
Tady to vidíte názorně – až 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. A další zasedací místnost vybavená našimi křesílky. Děkujeme :)
Děláme pro to vždy maximum! A když nám dopravce přece jen zpozdí zaslání? To je pak čas na malou omluvu i s pěkným obrázkem od naší kolegyně :)
Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo? Žádná vlhkost, prosím
Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.
Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.
Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.
Někdy se naši zákazníci jakoby domluví, a všichni volají celý den… No, a pak to takhle dopadne :) Ale vždy jsem rádi za Váš zájem.
Pomocí speciálních přepravních konstrukcí dokážeme transportovat i větší pohovky nastojato! Čtyři trojsedáky nezabírají plochu ani 2 metry čtverečné.
Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!
Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.
Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém outletu s nábytkem v České republice.
Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :) Jsme zde pro Vás už od roku 2008.