Vítejte v sekci zákaznické podpory DesignOutlet.cz

Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.

zpět na úvod

Platba předem

Nejoblíbenější a nejpohodlnější způsob platby je on-line kartou. Po dokončení objednávky hned zaplatíte a pak si jen převezmete zásilku.

Můžete zaplatit také běžným bankovním převodem - potřebné údaje k platbě obdržíte v Potvrzení objednávky.

Jestliže budete zadávat objednávku s našimi zaměstnanci při návštěvě našeho showroomu, můžete na místě zaplatit kartou nebo hotově.

Platba na dobírku

Pokud si zvolíte dobírku, zaplatíte hotově řidiči, který Vám zásilku doručí. Většina řidičů v současné době vozí také terminály pro platby kartou. Dobírkou můžete platit také v případě osobního odběru ve výdejním místě Zásilkovny či DPD ParcelShopu. 

Poplatky za dobírku:

  • doručení na adresu - 55,- Kč
  • odběr ve výdejním místě DPD ParcelShop - 25,- Kč
  • odběr ve výdejním místě Zásilkovny - 15,- Kč

Proč mi nejde dobírka vybrat (je neaktivní)?

Dobírku si můžete zvolit, pokud hodnota vaší objednávky nepřesahuje 20.000,- Kč.

Platba při převzetí

Hotově při převzetí můžete platit v případě osobního odběru v našem skladu v Praze - Čakovicích. Platit můžete hotovostí nebo platební kartou. Za platbu při převzetí nevybíráme žádný poplatek.

Je možné zpětně změnit způsob platby?

Pokud jste zvolili jednu z plateb předem (bankovním převodem, platební kartou on-line) a následně jste se rozhodli pro jiný způsob platby předem, není nutné žádnou změnu provádět. Na děkovací stránce máte vždy možnost zaplatit kartou on-line, rychlým on-line převodem a naleznete zde také údaje pro běžný bankovní převod. 

Jestliže chcete provést změnu na jiný způsob platby, rádi pro Vás příslušnou změnu provedeme. Podmínkou však je, aby Vámi vybraný způsob platby byl možný pro Vaši objednávku. Např. u objednávky nad 20.000 Kč není možné změnit způsob platby na dobírku.

Proč jsem neobdržel/a fakturu?

Faktura Vám byla zaslána e-mailem v den expedice Vaší objednávky.  Pokud jste fakturu neobdržel/a, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty nebo spamu ve Vaší e-mailové schránce. Jestliže ji ani tam nenaleznete, dejte nám vědět, rádi Vám ji zašleme znovu.

Obdržel/a jsem nesprávnou fakturu

Faktura obsahuje přesně takové údaje, jaké zákazník vyplnil ve své objednávce. Pokud jste při vyplňování fakturačních údajů udělal/a chybu, která se následně promítla také do faktury, a potřebujete tyto údaje změnit, neváhejte nás kontaktovat.

Jestliže požadovaná změna údajů nemá vliv na daňové přiznání či kontrolní hlášení, rádi tuto změnu provedeme kdykoli a zašleme Vám opravený doklad. Pokud by změna byla relevantní pro daňové přiznání či kontrolní hlášení, můžeme tuto změnu provést nejpozději do 15. dne následujícího měsíce.

Proč jsem neobdržel/a dobropis za vrácené zboží?

Dobropisy vystavujeme k fakturám za zboží vrácené do 14 dní nebo za zboží vrácené v rámci reklamace. 

Jakmile vrácené zboží přijde k nám do skladu, bude nejprve zkontrolováno a nejpozději do 3 dnů bude vystavený dobropis.

Dobropis obdržíte e-mailem, proto pokud máte dojem, že vám dobropis nepřišel, zkontrolujte nejprve složku nevyžádané pošty či spamu. Pokud ho ani tam nenaleznete, ozvěte se nám, pošleme dobropis znovu.

Proč mi přišla upomínka, když jsem objednávku zaplatil/a?

Ke každé přijaté platbě, ať už kartou online nebo bankovním převodem, vystavujeme Daňový doklad o přijetí platby (dále DDOPP), který obdržíte e-mailem.

Jestliže jste obdržel/a upomínku, nejprve se prosím podívejte, zda jste tentýž nebo následující pracovní den neobdržel/a také DDOPP. Může se stát, že systém platbu spároval později, než byla odeslaná upomínka. Pokud tedy v e-mailu kromě upomínky máte také DDOPP, nemusíte nic řešit. Vaši platbu jsme v pořádku přijali a upomínku považujte za bezpředmětnou.

Jestliže jste DDOPP neobdržel/a, pak to znamená, že jsme Vaši platbu neobdrželi. Zkontrojte prosím na svém účtu, že platba od vás opravdu odešla a nejlépe nám zašlete screenshot nebo potvrzení z Vaší banky, abychom s pomocí naší banky mohli platbu dohledat.

Ve většině případů, kdy neobdržíme platbu, tato platba z účtu klienta ve skutečnosti neodešla. Nejčastější důvody jsou:

  • nedostatečný zůstatek na účtu
  • přečerpaný limit na účtu nebo platební kartě
  • neschválení platby kartou v autorizačním centru
  • chybně zadaný příkaz k úhradě

 

Stornujete mou objednávku, když mi přišla upomínka a ještě jsem nezaplatil/a?

Pokud máte o objednávku opravdu zájem a nestihl/a nebo zapomněl/a jste poslat platbu, nemusíte se po přijetí první upomínky ničeho obávat. Pokud Vaši platbu nepřijmeme ani do 5 dní po 1. upomínce, pošleme vám 2. upomínku. Vaše objednávka bude stornována až po 5 dnech po zaslání 2. upomínky, pokud do té doby platbu nepřijmeme.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy ve spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplňky a dekorace

Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvním místě!

Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o Vaší objednávce, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Vaše nové přání nebo požadavek.

8 lidem se to líbí
Jak vysokou zásilku dokážeme přepravit?

Tady to vidíte názorně – až 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. A další zasedací místnost vybavená našimi křesílky. Děkujeme :)

5 lidem se to líbí
Přijde zásilka vždy včas?

Děláme pro to vždy maximum! A když nám dopravce přece jen zpozdí zaslání? To je pak čas na malou omluvu i s pěkným obrázkem od naší kolegyně :)

1 lidem se to líbí
Kolik procent zásilek se poškodí přepravou?

Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo? Žádná vlhkost, prosím

3 lidem se to líbí
Jak správně balit?

Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojený zákazník

Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte omezený rozpočet? Nevadí!

Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.

5 lidem se to líbí
Když už je toho moc…

Někdy se naši zákazníci jakoby domluví, a všichni volají celý den… No, a pak to takhle dopadne :) Ale vždy jsem rádi za Váš zájem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocí speciálních přepravních konstrukcí dokážeme transportovat i větší pohovky nastojato! Čtyři trojsedáky nezabírají plochu ani 2 metry čtverečné.

4 lidem se to líbí
Křehké! Pozor na hrany!

Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojenost, kvalita a dobrá cena

Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém outletu s nábytkem v České republice.

7 lidem se to líbí
Dovolená v kanceláři

Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :) Jsme zde pro Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí na každou objednávku. Stále.
Od žárovky až po skříň, vše vám dovezeme za 0 Kč.

Nakupujte bez obav.
Všechno zboží můžete do měsíce vrátit!
Pouze pro stálé zákazníky (po zkušební době)

Nejvýhodnější cenové nabídky bývají rychle pryč.
Od nás dostanete avízo ještě před začátkem akce.

Vážíme si stálých zákazníků. A myslíme na ně.
Chcete dostávat nabídky pro VIP klientelu?

Exkluzivní nákup pouze pro členy DESIGN GENIUS.
Každý týden nové nabídky.

Prvních 30 dní služby je zdarma. Pro aktivaci je nutné mít založený klienský účet na webu (registrovat se).
Službu lze kdykoliv zrušit. Zkušební dobu nelze opakovat.

JIž mám DesignGenius Nemám zájem Vyzkoušet na 30 dní zdarma