Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.
Co vás zajímá?
Platba a daňové doklady
Platba předem
Nejoblíbenější a nejpohodlnější způsob platby je on-line kartou. Po dokončení objednávky hned zaplatíte a pak si jen převezmete zásilku.
Můžete zaplatit také běžným bankovním převodem - potřebné údaje k platbě obdržíte v Potvrzení objednávky.
Jestliže budete zadávat objednávku s našimi zaměstnanci při návštěvě našeho showroomu, můžete na místě zaplatit kartou nebo hotově.
Platba na dobírku
Pokud si zvolíte dobírku, zaplatíte hotově řidiči, který Vám zásilku doručí. Většina řidičů v současné době vozí také terminály pro platby kartou. Dobírkou můžete platit také v případě osobního odběru ve výdejním místě Zásilkovny či DPD ParcelShopu.
Poplatky za dobírku:
Proč mi nejde dobírka vybrat (je neaktivní)?
Dobírku si můžete zvolit, pokud hodnota vaší objednávky nepřesahuje 20.000,- Kč.
Platba při převzetí
Hotově při převzetí můžete platit v případě osobního odběru v našem skladu v Praze - Čakovicích. Platit můžete hotovostí nebo platební kartou. Za platbu při převzetí nevybíráme žádný poplatek.
Je možné zpětně změnit způsob platby?
Pokud jste zvolili jednu z plateb předem (bankovním převodem, platební kartou on-line) a následně jste se rozhodli pro jiný způsob platby předem, není nutné žádnou změnu provádět. Na děkovací stránce máte vždy možnost zaplatit kartou on-line, rychlým on-line převodem a naleznete zde také údaje pro běžný bankovní převod.
Jestliže chcete provést změnu na jiný způsob platby, rádi pro Vás příslušnou změnu provedeme. Podmínkou však je, aby Vámi vybraný způsob platby byl možný pro Vaši objednávku. Např. u objednávky nad 20.000 Kč není možné změnit způsob platby na dobírku.
Proč jsem neobdržel/a fakturu?
Faktura Vám byla zaslána e-mailem v den expedice Vaší objednávky. Pokud jste fakturu neobdržel/a, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty nebo spamu ve Vaší e-mailové schránce. Jestliže ji ani tam nenaleznete, dejte nám vědět, rádi Vám ji zašleme znovu.
Obdržel/a jsem nesprávnou fakturu
Faktura obsahuje přesně takové údaje, jaké zákazník vyplnil ve své objednávce. Pokud jste při vyplňování fakturačních údajů udělal/a chybu, která se následně promítla také do faktury, a potřebujete tyto údaje změnit, neváhejte nás kontaktovat.
Jestliže požadovaná změna údajů nemá vliv na daňové přiznání či kontrolní hlášení, rádi tuto změnu provedeme kdykoli a zašleme Vám opravený doklad. Pokud by změna byla relevantní pro daňové přiznání či kontrolní hlášení, můžeme tuto změnu provést nejpozději do 15. dne následujícího měsíce.
Proč jsem neobdržel/a dobropis za vrácené zboží?
Dobropisy vystavujeme k fakturám za zboží vrácené do 14 dní nebo za zboží vrácené v rámci reklamace.
Jakmile vrácené zboží přijde k nám do skladu, bude nejprve zkontrolováno a nejpozději do 3 dnů bude vystavený dobropis.
Dobropis obdržíte e-mailem, proto pokud máte dojem, že vám dobropis nepřišel, zkontrolujte nejprve složku nevyžádané pošty či spamu. Pokud ho ani tam nenaleznete, ozvěte se nám, pošleme dobropis znovu.
Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.
Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.
Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o Vaší objednávce, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Vaše nové přání nebo požadavek.
Tady to vidíte názorně – až 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. A další zasedací místnost vybavená našimi křesílky. Děkujeme :)
Děláme pro to vždy maximum! A když nám dopravce přece jen zpozdí zaslání? To je pak čas na malou omluvu i s pěkným obrázkem od naší kolegyně :)
Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo? Žádná vlhkost, prosím
Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.
Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.
Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.
Někdy se naši zákazníci jakoby domluví, a všichni volají celý den… No, a pak to takhle dopadne :) Ale vždy jsem rádi za Váš zájem.
Pomocí speciálních přepravních konstrukcí dokážeme transportovat i větší pohovky nastojato! Čtyři trojsedáky nezabírají plochu ani 2 metry čtverečné.
Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!
Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.
Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém outletu s nábytkem v České republice.
Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :) Jsme zde pro Vás už od roku 2008.